ОЦЕНИТЕ ДЕПУТАТОВ МАЖИЛИСА
16 октября 2024 | 12:24

“Далаға шыққан кезде жарықтан көзіміз ауырады“. Метро машинисі бір күні қалай өтетінін айтты

viewings icon comments icon

ПОДЕЛИТЬСЯ

whatsapp button telegram button facebook button
Фото: Massaget.kz / Болат Айтмолда Фото: Massaget.kz / Болат Айтмолда

Алматы секілді ірі мегаполисте халықтың көпшілігі метроға мінгенді жөн санайды. Massaget.kz метро бекеттерінің аралығында жолаушы тасымалдайтын пойыздар жиналатын жерді тапты. Оған қоса метро машинисімен тілдесіп, бір күні қалай өтетінін сұраудың сәті түсті.

whatsapp button telegram button facebook button copyLink button
Иконка комментария блок соц сети

Алматы секілді ірі мегаполисте халықтың көпшілігі метроға мінгенді жөн санайды. Massaget.kz метро бекеттерінің аралығында жолаушы тасымалдайтын пойыздар жиналатын жерді тапты. Оған қоса метро машинисімен тілдесіп, бір күні қалай өтетінін сұраудың сәті түсті.

Материалдың толық нұсқасын МЫНА СІЛТЕМЕ арқылы Massaget.kz сайтынан оқи аласыздар.

Алматыда Райымбек бекетінен кейін пойыздар жиналатын жер бар. Бұл - Алматы метрополитенінің электрдепосы.

Беларусь көшесінде орналасқан бұл ғимарат пойыздардың "жұмағы" дерсіз... Өйткені бір емес, он бес құрам осы жерде.

Бірнеше қабаттан тұратын үлкен ғимаратта жұмыс қайнап жатыр. Ал ең бастысы ғимараттың бірінші қабатында пойыз құрамдары орналасқан.

Біз метро машинисі Қайрат Оразовтың жұмыс күніне тұспа-тұс барыппыз. 44 жастағы машинист он жылдан аса уақыттан бері осы салада жемісті еңбек етіп келеді.

Шығыс Қазақстан облысы Аягөз ауданының тумасы мектепті сол жақтан тәмамдап, еңбек жолын да сол өңірден бастаған. 2006 жылы Аягөз қаласы Ақтоғай станциясына жұмысқа кірген.

Қайрат Оразов Қазақ қатынас жолдары университетінде білім алған. Ал метрополитенге жұмысқа орналасуын тағдыр айдап әкелді десек те болады деп түсіндірді.

"Алматыға тұруды мақсат етіп келіп, 2017 жылы Алматы метрополитенінде бос жұмыс орны бар болғандықтан, осы жаққа орналастым. Тағдыр айдап келді десек те болады", - деді машинист.

Алматы метросы түнге дейін дамылсыз жұмыс істейді. Бірақ машинистердің жұмысы мұнымен бітпейді. Олар басқа мамандық иелері оянатын уақыттан әлдеқайда ерте тұрады.

Қайрат Оразовтың сөзінше, машинистердің жұмыс уақыты екі кезеңнен тұрады. Күндізгі кезең таңертеңгі сағат 9.00-ден кешкі сағат 17.00-18.00 аралығына дейін.

Ал машинистер жұмыс істейтін түнгі кезең кешкі сағат 17.00-18.00 аралығынан бастап, түнгі сағат 00.00-ге дейін жалғасады.

"Түнгі 00.00-де вагондар құрамы депоға кіргізіледі. Кейін тексерістер болады, вагондардың іші жуылады. Таңғы 5.00-де біз қабылдап аламыз. Техникалық жағдайына, тазалығына қараймыз", - дейді машинист.

Алматы метрополитені жолаушыларды тасымалдауды таңертеңгі сағат 6.20-дан бастайды. Ал түнгі кезеңді тәмамдаған машинистер 00.00-4.00 аралығында арнайы демалатын орында 4 сағат мызғып алып, қайта жұмысқа кіріседі.

"Жұмыс уақытымыз сағат 4.00-5.00 арасында басталады. Міндетті түрде медициналық тексерістен өтеміз. Соның ішінде қан қысымын, алкотест, витаминдерді тексереді. Денсаулығымызда қандай да бір ақау болса, қан қысымы жоғары болса, бізді желіге шығармайды. Орнымызға басқа машинистерді жібереді", - деді ол.

Машинистердің бір күндік жұмыс уақыты күндізгі кезек үшін 7-8 сағатқа созылса, түнгі кезек үшін 10-11 сағатқа созылады.

Алматы халқын тасымалдайтын 11 құрам күнделікті желіде жүрсе, үш құрам оқыс оқиғаларда қолданысқа беру үшін резервте сақталады екен.

"Сағат 4.30-дан бастап ток беріледі. Халық жұмысқа қатынайтын уақытта 11 құрам желіге шығады. Сағат 9.00-де соның бесеуі депоға кіреді. Өйткені бұл уақыттан кейін көп жолаушы болмайды, бәрі жұмыста болады. Түстен кейін бәрі үйлеріне қайтады, сол уақытта бес құрам қайта желіге шығады. Ал қалыпты уақытта алты құрам жүреді", - деді ол.

Машинистің бөлмесі де ерекше, көпшілік түсіне бермейді, себебі сан алуан құрылғыға толы. Ең бастысы - бейнебақылау камералары. Әрбір жолаушыға жауапкершілік алатынын түсінетін машинистер камераны да қадағалауды ұмытпайды.

"Камерадан бәрін қадағалап, қауіпті жағдай болса, диспетчерге хабарлаймыз. Кептеліс уақытында адамдар қысылып қалатын тұстар болады. Кейбір адамдар есік жабылатыны хабарланса да кіріп жатады", - деді машинист жұмысының кейбір қиын тұстары туралы.

Бөлмедегі құрылғының бәрі автоматты режимде жұмыс істейді. Дегенмен машинистерге уақыт бәрінен маңызды. Бір бекетке берілетін 30 секундты мұқият пайдалану қажет: 15 секунд есікті ашып-жабуға, 15 секунд жолаушыларды күтуге беріледі.

Материалдың толық нұсқасын МЫНА СІЛТЕМЕ арқылы Massaget.kz сайтынан оқи аласыздар.

Читайте также
Join Telegram Последние новости
Лого TengriNews мобильная Лого TengriSport мобильная Лого TengriLife мобильная Лого TengriAuto мобильная Иконка меню мобильная
Иконка закрытия мобильного меню
Открыть TengriNews Открыть TengriLife Открыть TengriSport Открыть TengriTravel Открыть TengriGuide Открыть TengriEdu Открыть TengriAuto

Курс валют

 523.95  course up  543.16  course up  5.1  course up

 

Погода

 

Редакция Реклама
Социальные сети
Иконка Instagram footer Иконка Telegram footer Иконка Vkontakte footer Иконка Facebook footer Иконка Twitter footer Иконка Youtube footer Иконка TikTok footer Иконка WhatsApp footer