Шығыс Қазақстан облысының тұтынушылар құқығын қорғау бойынша семинар өткізілді 29 ноября 2019, 12:55

ҮЕҰ өкілдері және Шығыс Қазақстан облысының тұрғындары арасында «Шығыс Қазақстан облысының тұтынушылар құқығын қорғау бойынша күрделі сұрақтары бойынша оқыту» тақырыбында құқықтық семинар өткізілді, оған 1500 адам қатысты. Бұл іс-шараны «Жас заңгерлер достастығы» ҚР «Ақпараттық және қоғамдық даму министрлігінің қолдауымен «Азаматтық бастамаларды қолдау орталығы» ҚЕАҚ-мен бірлесе отырып, «Шығыс Қазақстан облысында тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласындағы халықтың құқықтық сауаттылығын арттыру жөніндегі шараларды өткізу »әлеуметтік жобасының аясында өткізді. Құқықтық оқыту семинарының мақсаты - тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласындағы халықтың құқықтық сауаттылығын арттыру. Семинар-тренингке қатысушылар Шығыс Қазақстан облысындағы тұтынушылардың құқығын қорғаудың қазіргі жағдайы, тұтынушы құқығын іс жүзінде қалай қорғауға болатындығы және оны қалай жасауға болатындығы туралы ақпарат алды. Семинарға қатысушыларға «Жас заңгерлер достастығы» қоғамдық қорының көмегімен тұтынушылардың бұзылған құқығын қорғауға және қалпына келтіруге тұтынушылардың нақты жетістіктері баяндалды. Қазастан Республикасының «Тұтынушылар құқықтарын қорғау туралы» Заңында қарастырылған негізгі ережелермен, заңға енгізілген өзгерістермен толықтыруларды, оларды іс жүзінде қалай қолдануға болатындығымен таныстық. @Potrebitelvko әлеуметтік желісінде арнайы құрылған аккаунтқа қатысушылар

тұтынушылар өздерінің 14 күн ішінде сапасыз тауарларды қайтару немесе ауыстыру құқығы туралы көрнекі ақпарат ала алды. Ақаулы тауарларды қалай қайтаруға болатындығы туралы, осындай талаптарды ұсыну мерзімі де айтылды. Егер сізге сапасыз қызмет көрсетсе, жұмысты нашар аяқтаған болса не істеу керек деген сұраққа @Potrebitelvko әлеуметтік желісіндегі аккаунтқа тіркелу арқылы қатысушылар әрдайым тұтынушылар құқығын қорғау саласындағы барлық пайдалы ақпаратқа ие бола алды. Смағұлов Диас: Семинарда тұтынушылардың төмен сападағы тауар сатылған жағдайдағы құқығы, сатушының сапалы немесе сапасыз тауарды сату кезіндегі міндеттері айтылып, түрлі-түсті таратпа материалдарда, презентация арқылы, талап арыздардың үлгілері, нақты заңдылықтың қолданылуын түсіну үшін болған сот материалдарынан нақты мысалдар келтірілді. Бұл іс-шара өте пайдалы, оны үнемі өткізіп отыру керек, біз тұтынушылар құқығын қорғау саласында ағартушылық-құқықтық жұмыстар жүргізуге дайынбыз және әлеуметтік жобаның соңында әлеуметтік желідегі инстаграмдағы @potrebitelvko аккаунты әлеуметтік жобаның аяқталуына қарамастан жазылушыларымызға күрделі құқықтық ақпарат, ақысыз заңгерлік кеңестер беру жұмысы жалғасады деп ойлаймыз.